niedziela, 22 lipca 2012

Today is the bynamesakke day!

Wchodzę do nieznanego mi dotąd sklepu. Dlaczego? Bo pięknie wygląda! Patrzę w lewo, patrzę w prawo a tam podświetlone ciepłym światłem, karmelowe jak dla mnie, drewno i wieszaki z mnóstwem ubrań. To sklep bynamesakke w Złotych Tarasach w Warszawie. Po chwili okazuje się, że to co widzę na wieszakach, to nie fikuśne, krzykliwe pomysły, których pełno jest w wielu sklepach. Rzuca się w oczy prostota ubrań i barw. Bynamesakke oferuje szeroki wybór "tank topów", koszulek z krótkim i długim rękawem, tunik, legginsów itd. Ale zdecydowanie wszystkie te ubrania zaliczyć możemy do kategorii " BASIC". Bez dwóch zdań! Nie znajdziecie tam nic ekstrawaganckiego. i dobrze. Być może tylko ze względu na obecnie panujący trend i sezon, a może wcale nie, ale według mnie w kolekcji dominują zgaszone barwy, pastele, a wszystko wykonane z najlepszej bawełny! Wiem co mówię. Często firmy promują się sloganem "najlepsza bawełna", ale wcale się tego nie czuje, a tu...ah..aż miło się otulić koszulką bynamesakke, nawet gdy temperatura za oknem dochodzi do 30 stopni!

Aha...i jeszcze dwa słowa o samej marce. Myślą przewodnią bynamesakke jest; 'makke your own story in life'. A to dlatego, że wszystkie ich ubrania, można łączyć i kombinowac z nimi tak, żeby stworzyć swoją niepowtarzalną kompozycję. Popatrzcie sami!

Naprawdę polecam!










i mój ulubiony projekt...

bynamesakke znajduje się tu: Złote Tarasy, ul. Złota 59 lub tu: ul. Polna 18/20
na facebooku tu: bynamesakke
lub na stronie tu: bynamesakke

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz